جلسه توجیهی دوره آموزش تخصصی SQL Server 2012

خوشحالم که فرصتی دست داده تا دوباره بتونم در خدمت دوستان باشم ولی اینبار با دوره SQL Server 2012.

تجربه ی چندین ساله گذشته ثابت کرده افرادی که دوره Development رو شرکت میکنند، عموما به سمت دوره Administration نخواهند اومد و بلعکس.. و این موضوع خیلی مهمه که هیچ ادمینی نمیتونه موفق باشه مگر اینکه Development رو مسلط باشه، چرا که باور ما این است که ادمین دیتابیس (DBA) هرگز نباید سطحش در حد یک بکاپ گیر پایین بیاد… Tuning و شناسایی گلوگاه های Performance دیتابیس در گرو دانش Development است… از طرفی Developerی که دانش نصب و راه اندازی و نگهداری دیتابیس رو نداره هم با مشکلات متعددی روبرو است.

این روال رو از SQL Server 2000 به بعد شروع کردم، از این رو با ترکیب دوره های Development و Administration منطبق با سرفصل های Microsoft سعی خواهم داشت تا نتایج خیلی خوبی که در دوره های SQL Server 2005 و SQL Server 2008 داشتیم رو اینبار با SQL Server 2012 تجربه کنیم.

جلسه توجیهی مربوط به این دوره شامل موضوعات زیر خواهد بود:

  •    چرا SQL Server 2012؟
  •    توضیح درباره تمامی سرفصل های دوره، به گونه ای که دانشجو بداند چه فصلی درباره چه چیزی بحث خواهد کرد و مثلا اگر عنوان یک فصل Replication یا Column Stored Index است، این موضوعات چی هستند و چه کاری میشه به وسیله آنها انجام داد…
  •    چه کسانی نباید در این دوره شرکت کنند؟
  •    تمارین، امتحانات و پروژه ی دوره به چه نحوی است و برای این دوره چقدر باید وقت بگذارید؟

 

این جلسه، فردا 5شنبه 22تیر ماه در محل موسسه آموشی چکاد از ساعت 14 تا 16 برگزار خواهم کرد، این جلسه رایگان خواهد بود. (بلوار کشاورز ، خیابان قدس ، بین خ ایتالیا و کوی فردانش ، پلاک 25 ، طبقه چهارم ، شرکت چکاد)

ادرس، تلفن به همراه نقشه کروکی در این لینک

دیدگاهتان را بنویسید