کارگاه برنامه نویسی سریع وب با WebMatrix

COOKIEFNL-01-girlsسومین جلسه Tech Afternoon در سال 94، روز چهارشنبه 9 اردیبهشت از ساعت 17 تا 18:30 در محل شرکت ایده گستر، برگزار خواهد شد. این جلسه به مناسبت روز جهانی دختران و فناوری اطلاعات و ارتباطات (پنجشنبه 3 اردیبهشت)   که به دلیل تقارن با روز پنجشنبه با کمی تاخیر برگزار می گردد. لذا با جلسات قبل و بعد خودش تفاوت هایی داره؛  

بسیاری از ما ایده هایی نو در ذهن داریم که گاهی به دلیل درگیر شدن با پیچیدگی های پیاده سازی به فراموشی می سپاریم و یا همیشه انتظار روز اجرایی کردنشان را میکشیم. در این جلسه قصد داریم تا به صورت کارگاهی با ASP.NET Web Pages آشنا شیم و ببینیم بدون درگیری با پیچیدگی های MVC, SQL Server, Entity Framework,… چطور میتوانیم وب سایت ها سریع، سبک و ساده ایجاد کنیم ابزار عمده ی مورد استفاده ما WebMatrix خواهد بود و این جلسه برعکس جلسات قبل و بعد Tech Afternoon قرار نیست به مفاهیم خیلی تکنیکال و یا تخصصی بپردازد. هدف مشخص است: برنامه نویسی سریع جهت تولید سریع نرم افزارهای وب.

با توجه به توضیحات فوق دوستانی که تمایل به شرکت در جلسه دارند، لطفن سریعتر اطلاع دهند. ( این جلسه به مناسبت روز جهانی دختران و فناوری اطلاعات بوده و ویژه خانم ها است! )

برنامه ای که قصد تولید آن را داریم: سایت اعلام حراجی ها، دورهمی و مهمونی، گردهمایی با امکان Like به رخداد اعلام شده و ثبت “منم میام”!

SQL Ce, C#, Razor, Log4Net, JavaScript, jQuery

دیدگاهتان را بنویسید