جلسه توجیهی دوره آموزشی ASP.NET 4.5 و HTML5

Web_Programming_Course

برنامه نویسی وب، بدون تسلط بر HTML5، CSS3, JavaScript و سایر مفاهیم مدرن امری ناقص و غیراصولی به شمار میاد. تا جاییکه مایکروسافت آزمون ها و دوره های آموزشی خودش در این حوزه را دستخوش تغییراتی کرده تا افرادی که قصد یادگیری و کسب مهارت در توسعه مبتنی بر بستر وب را دارند، پیش از آنکه با ASP.NET آشنا شوند، می بایست این مفاهیم را بیاموزند. به همین جهت آزمون شماره 480 با عنوان Programming in HTML5 with JavaScript and CSS3 به بسته ی آزمون های مدرک MCSD (مدارک جدید برنامه نویسی مایکروسافت پس از ارائه ویژوال استدیو 2012) افزوده شده است.

همچنین با عرضه ی ویژوال استدیو 2012، دانت نت 4.5 و ASP.NET MVC 4.0 به سطحی از بلوغ رسید که عنوان آزمون رسمی برنامه نویسی وب را به خود اختصاص دهد و آزمون 486 با عنوان Developing ASP.NET 4.5 MVC Web Applications عرضه گردید.

یکی از مشکلات توسعه نرم افزارهای مبتنی بر وب در ایران که با تکنولوژی ASP.NET توسعه می یابد، عدم تسلط برنامه نویسان به تکنولوژی های سمت کاربر نظیر HTML, CSS, JavaScript می باشد، که افراط در استفاده از کنترل های سمت سرور را با خود به همراه دارد. این مهم در ASP.NET MVC خود را نمایان تر می سازد، از طرفی این بی توجی و ساده انگاری مطلب مسبب بسیاری مشکلات در تدریس دوره MVC می شود، لذا تصمیم گرفتم تا در دوره های 2012 با ترکیب این مباحث و تدریس دو آزمون در یک دوره، سعی در بهبود این شرایط داشته باشم.

دوره ی پیش رو در 90 ساعت تدوین گردیده است که شامل رئوس مطالب منطبق با سرفصل رسمی مایکروسافت (سرفصل رسمی دوره HTML5, CSS, JavaScript و سرفصل رسمی دوره آموزشی ASP.NET MVC) می باشد. همچنین جهت اطمینان از یکدست بودن سطح افراد و ارتقاء سطح کیفی کلاس، این دوره همراه با آزمون ورودی برگزار می گردد و شرکت کنندگان مطمئن خواهند بود ملاک حضور در این کلاس پرداخت شهریه نخواهد بود. در صورتیکه که فرد نمره ی قبولی را کسب ننماید و اختلاف نمره ی کسب شده تا حداقل نمره قبولی اندک باشد، تا قبل از برگزاری کلاس، چند ساعت کلاس رفع اشکال برگزار میگردد و در صورت قبولی در آزمون مجدد، ثبت نام انجام خواهد شد. این موضوع تنها برای کمک به برگزاری بهتر کلاس و همچنین کمک به آموزش بهتر افراد خواهد بود، چرا که کلیه مطالب بر اساس کتب و مثال های رسمی مایکروسافت می باشد و عدم برخورداری از دانش پی نیاز دوره موجب عدم یادگیری مطالب خواهد بود.

مباحث مورد بحث در آزمون ورودی دوره

اسلایدهای روز سمینار (شامل مطالب و سیلابس های دوره)

فایل صوتی روز سمینار (به زودی)

طبق روال گذشته جهت آشنایی با دوره، سبک تدریس، مطالب مطرح در طول دوره و سایر موارد مرتبط جلسه رایگان توجیهی در روز 4شنبه 20 دیماه برگزار خواهد شد. (برگزار گردید)

علاقه مندان میتوانند با شماره تلفن های 88972755 , 88972756 تماس بگیرند، و یا از همین طریق و یا ایمیل voice ضبط شده رو دریافت نمایند.

ساعت برگزاری: 17 الی 18:30، مکان: میدان فلسطین، مرکز رشد

۲ دیدگاه دربارهٔ «جلسه توجیهی دوره آموزشی ASP.NET 4.5 و HTML5;

  1. با سلام
    من در جلسه توجیهی شرکت کردم اما امکان شرکت در این دوره را ندارم ، خواستم بدونم منابع و کتاب ها دوره MCSD2012 رو از کجا میتونم تهیه کنم و در این مورد از شما راهنمایی میخوام

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید