فراخوان حمایت از سمینار معرفی VS و TFS 2013 در ایران، همزمان با سایر کشورها

طبق اعلام مایکروسافت، Visual Studio 2013و Team Foundation Server 2013 در تا ریخ 13 نوامبر به صورت رسمی عرضه خواهد شد. به خوبی میدانیم عمده ی سهم صنعت نرم افزار کشورمان از این پیشرفت ها تولید نرم افزارهایی با روش های قدیمی در یک محیط جدید و خوش آب و رنگ تر است. بسیاری از کوئری هایی که در SQL Server 2012 اجرا می شوند، رنگ و بوی SQL Server 2000 را دارند و با مکانیسم های جایگزین که راندمان بهتری دارند جایگزین نشده اند، و یا بسیاری از مسائلی که راه حل مستقیم در دات نت دارند به دلیل عدم آشنایی برنامه نویسی از مسیرهای عجیب به مقصد می رسند.

از زمان عرضه SQL Server 2008 سمینارهای مختلفی با هدف آشنایی علاقه مندان با قابلیت های جدید تکنولوژی های حوزه توسعه نرم افزار برگزار کردم و نتایج خوبی هم داشت، که از جمله آنها میتونم به موارد زیر اشاره کنم :

  • سمینار آشنایی با قابلیت های جدید SQL Server 2008
  • سمینار آشنایی با قابلیت های جدید SharePoint Server 2010
  • سمینار آشنایی با قابلیت های جدید SQL Server 2012 همزمان با عرضه رسمی نسخه RC0 توسط مایکروسافت
  • سمینار آشنایی با قابلیت های جدید Visual Studio 2012 و NET Framework 4.0.
  • آشنایی با امکانات SQL Server 2012 در حوزه بانکی و سیستم های با حجم بالای داده و دسترس پذیری بالا
  • سمینار آشنایی با Application Lifecycle Management و Team Foundation Server 2012
  • و…

در حال حاضر هم مفاد برخی از سمینارهای زیر آماده و برخی دیگر در دست تهیه است، ولی مانع اصلی برگزاری آن تامین هزینه های برگزاری سمینار می باشد، چراکه همواره مبنای برگزاری این سمینارها انجام وظیفه در قبال صنعت شکننده و مهجور نرم افزار کشور بوده است، صنعتی که به دور از روابط سازنده با سایر تولید کنندگان نرم افزار در دنیا به دام سلایق فردی و عدم تطابق با استانداردهای روز افتاده است. از این رو برای برگزاری سمینارها به صورت رایگان و امکان شرکت عموم علاقه مندان از کلیه ی افراد حقیقی و حقوقی که تمایل به حمایت از برگزاری این سمینارها در تهران و یا سایر شهرهای ایران را دارند دعوت به عمل می آورم تا حمایت خود را در جهت تامین منابع مورد نیاز زیر اعلام نمایند، همچنین جهت اطلاع از کیفیت برگزاری سمینارهای گذشته میتوانند ویدیو و یا سالایدهای سیمنارهای گذشته را درخواست نمایند.

منابع مورد نیاز جهت برگزاری سمینار

  • تامین مکان برگزاری سمینار و هزینه های پذیرایی از مدعوین
  • تامین هزینه های تهیه ویدیو سمینار
  • اطلاع رسانی و هماهنگی های لازم جهت قیت نام مدعوین

همچنین درج عنوان حامی بر روی دی وی دی ویدیو سمینار، صفحه معرفی اسلاید سمینار، استندها بلامانع می باشد ولی برای عدم تخطی از هدف اصلی که ارائه ی عام المنفعه سمینار می باشد، هیچ وقتی جهت معرفی خدمات، سخنرانی مدیران سازمان حامی در نظر گرفته نخواهد شد. (چه سخنران و چه حامی سمینار دقیقه ای از وقت مدعوین را صرف معرفی خدمات خویش تخواهند کرد)

سمینارهای آماده برگزاری:

  • سمینار رونمایی و معرفی امکانات جدید Visual Studio 2013 و TFS 2013 و دت نت فریم ورک 4.5.1 همزمان با عرصه بین المللی در تاریخ 13 نوامبر
  • سمینار آشنایی با امکانات جدید SQL Server 2014
  • سمینار آشنایی با تغییرات Entity Framework 6

VS2012Cake تصویر کیک سمینار معرفی ویژوال استدیو 2012 و NET Framework 4.5.

 

۴ دیدگاه دربارهٔ «فراخوان حمایت از سمینار معرفی VS و TFS 2013 در ایران، همزمان با سایر کشورها;

  1. سلام استاد
    بابا دست از این کارا ور دار. شما به اندازه کافی برند شدید دیگه. وقت اون رسیده که یه کار عملی و جدی هم انجام بدید به جای هیاهو و شلوغ و پلوغ بازی. فکر نمی کنم حتی دوتا فیچر از این چیزی رو که میخوای جشنش رو بگیرید بتونید پیاده کنید.
    امیدوارم یک روز دست از این بازی ها ور داری و یه کم واقعا یه کار مفید بکنی.

    پاسخ
  2. سلام
    این شرکت کارش همایش و سمینار برگزار کردنه. البته دانش چندانی تو زمینه کامپیوتر ندارن ولی آدم های خوش فکر و خوش ذوقی هستن. شاید بتونن ایده ای بهتون بدن یا شما رو به آدم های مناسبی معرفی کنن:
    rasayesh-event.com
    شماره تماس: ۰۲۱ ۸۸۸۷۱۲۲۷
    ۸۸۷۹۶۶۷۸
    ۸۸۷۸۳۳۵۲

    پاسخ
  3. محمد امین جان فراخوان نه فراخان ! خان و ارباب مال قدیما بوده مجید جان دلبرم !
    تو ویکی هم این کلمه سرچ کنی به سایت مصباحی می رسیم و به لوییس فراخان !
    کمی دقت لازمه استاد.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید