مخابرات یا خاله خرسه !

error4 سال ها پیش در سرزمین های دور، یه خرس بود اسمش خاله خرسه بود ! این خاله خرسه خیلی مهربون بود. دوست نداشت هیچکس دچار مشکل شه! خصوصا مشکلات اخلاقی و انحرافات رفتاری چون خاله خرسه آدم! تحصیل کرده و باکمالاتی بودو مهمتر اینکه صلاح هرکس رو بهتر از خود خرش میدونست . خاله  خرسه قصه ما گاهگاهی که می خواست اطرافیانش دچار از اونا که گفتم نشن یه کارهایی می کرد که به قول فیلم مارمولک جهنم از اونورش می زد بیرون Devil! سال ها گذشت کمکم یه سری خرافات و چیزهای به درد نخور مثل اینترنت و کامپیوتر اومد قاطیه مردم Confused! حالا دیگه وظیفه خاله خرسه سنگین تر شده بود ، چون مردم که دلشون به حال خودشون نمی سوخت پس این دلسوزی و دوراندیشی به دوش خاله خرسه افتاد ! اینجا بود که پدیده ای به نام ف–ی==ل$$ت//ر توسط خاله خرسه به وجود اومد .

bear420
این عکس رو هم من خودم از خاله درست پس از نصب و راه اندازی سرور(server)  "همونی که بالا گفتم" انداختم . کمی اگر دقت کنید میبینید که خودش هم متعجبه از عظمت این سیستم و به خصوص دقت مثال زدنیش در یافتن صفحات اینترنتی کثیف تر از ….Surprise…. خوب بچه ها بالا اومدیم ماست بود پایین اومدیم خرس بود! مخابرات ما نیز کمتر از خاله خرسه نبود !!

پینوشت : کاری نداریم طی چند هفته گذشته بعضی سایت هایی که هیچ مشکلی هم نداشتن رفتن قاطیه باقالیا، چند وقته بعضی سایت های مقالات علمی  (اونم مهندسی، و نه پزشکی!) و دانشگاه های خارجی هم به اونها پیوستن حالا من بدبخت در به در یکی دو تا مقاله برای یک فعالیت ریسرچ هستم که خاله خرسه بهم اجازشو نمیده ! اینترنت رو نزدیک به n برابر کشورهای دیگه تهیه میکنیم از یه طرف ، دوستیه خاله خرسه هم از یه طرف ….

دیدگاهتان را بنویسید